I do

efter stan bar det av till bröllops/fest mässa med syrran som ska gifta sig i sommar. Där bjöds de på godis, modevisning och goodiebags från make up store. Det var trevligt men lite besviken på utbudet, haha verkligen inte som turism mässan i göteborg if u know what i mean;) Efter ett tag kände vi att de var dags för mat och toast på Skafferiet blev de, de är verkligen mysigt där och jag som bor typ två meter i från skafferiet borde ju gå dit oftare och fika
Nu är ja hemma och kollar reprisen på greys anatomy och snart börjar top model.


Jag skrev ju tidigare i ett inlägg att ja är så himla lättpåverkad av reklam och nu vill jag verkligen ha en Dolce gusto kaffemaskin, såg nyss reklamen haha, ja menar bara låten på reklamen gör ju att man vill ha den! ne men tänk en riktig latte till frukost, ge mig!

juste fick även massa presentkort med 20% på ett köp av snälla Alex på make up store så säg till så får ni nåra


Kommentarer
Postat av: idapida

jag vill ha ett!!

2010-11-02 @ 12:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0