memories

Nu va det ett tag sen jag blogga jag vet not good mennu känner jag att jag har fått lite inspiration igen:)

Blev en heldag på stan med ida idag, jag hitta ett par supersköna och efterlängtade mysbyxor på rean (Y) sen slog jag till på en klänning som ska invigas på lördag ( och jag som absolut inte skulle slösa nå pengar)

Nu sitter jag med mina nya mysbyxor och en gammal träningströja och ååå vad jag saknar att spela volleyboll även om det va länge sen jag sluta kan jag fortfarande sakna de och speciellt laget. Jag ångrar verkligen att jag inte började i ett nytt lag när jag flytta till nkpg, dåligt av mig!  men fina minnen från den tiden har jag många kvar:)





Kommentarer
Postat av: C

jag hade också en hel dag på stan igår! konstigt att vi inte såg varandra med tanke på vår lilla "stan"

2010-11-17 @ 11:31:41
URL: http://caarolineskogh.blogg.se/
Postat av: Louise

Heej! kom på att jag inte tackat för det fina födelsedagssmset du skickade i torsdags! Min mobil fick tuppjucket o la av! Så tack! Är allt bra med dig??

2010-11-17 @ 17:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0