life happens when you´re busy making other plans



Varför går tiden så fort? Känns om jag nyss sprang ut i studentmössa och hade hela världen framför mig. Det var världens bästa känsla, man kände sig så fri och hoppfull om framtiden. Det är jag fortfarande men jag har insett att allt inte lika lätt som man trodde de skulle vara. Jag vill uppleva världen men samtidigt inte lämna tryggheten hemma. Jag vill stå på egna ben och absolut inte missa någonting, men you can´t do it all och ja tror rädslan över att inte vilja missa någonting gör att man tvekar och då går tiden, nu har jag bestämt mig att inte stressa över att inte få göra vissa saker utan att tag i de sakerna jag verkligen vill göra! VAd det nu blir har jag inte riktigt bestämt än, men jag har några ideér:)


love this song

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0